خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 10:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد:

آسفالت محور پادنا به دژکرد در روزهای آتی به اتمام می رسد/ اختصاص قیر رایگان برای آسفالت محلات سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده  حدود ۵۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت محلات قلعه، کوشک و جنگل شهر سمیرم اختصاص یافت همچنین با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تعریض و بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز دوراهی زمان کهریز به سه راهی گنجگان انجام گیرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از محور پادنا به دژکرد بازدید کرد که در این بازدید با توجه به آماده بودن ۶ کیلومتر از مسیر برای انجام عملیات آسفالت، مقرر شد تا سه هفته آینده عملیات آسفالت ریزی این محور به اتمام برسد و ۳ کیلومتر باقی مانده نیز تا بعد از اتمام فصل سرما در دستور کار قرار گیرد.قابل ذکر است باقیمانده مسیر در حوزه شهرستان سمیرم در حال زیرسازی و آسفالت است.



وی افزود: با تلاش های انجام شده  حدود ۵۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت محلات قلعه، کوشک و جنگل شهر سمیرم اختصاص یافت همچنین با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تعریض و بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز دوراهی زمان کهریز به سه راهی گنجگان انجام گیرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون وزیر صمت داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکلات واحدهای و کارگاه تولیدی شهرستان سمیرم مباحثی مطرح شد و مقرر گردید اقداماتی در همین راستا صورت پذیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی احداث گلخانه 100هکتاری شهرکمه با خرید ورق ژئوممبران و پوشش نمدی ژئوتکستایل با انتقال به انبار شهرداری کمه زده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 370328
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار