خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر:

«شستا» همکاری لازم را جهت توسعه و تکمیل زنجیره تولید شرکت حریر خوزستان داشته باشد

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضرورت تسریع در احداث خط تولید جهت تکمیل زنجیره تولید شرکت حریر خوزستات را خواستار شدیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد کعب عمیر  اظهار کرد: پیگیری های زیادی برای احداث خط تولید جهت تکمیل زنجیره تولید در شرکت حریر خوزستان انجام شده که انتظار می‌رود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) برای توسعه شرکت حریر همکاری لازم را داشته باشد.



وی افزود: مدیر عامل شستا در دی ‌ماه سال ۱۳۹۹ برای نخستین بار بازدیدی از شرکت حریر داشتند که با راه اندازی خط تولید «خمیر باگاس» این شرکت موافقت نموده و ایشان یکی از اهداف  شستا را افزایش تولید همچنین بهبود وضعیت بیکاری در مناطق محروم می دانست.



نماینده شوش در مجلس گفت: راه اندازی خط تولید خمیر باگاس در شرکت حریر گام مهمی در راستای خودکفایی شرکت حریر خوزستان است.



ایننماینده مردم در مجلس بیان کرد: همه زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و خط بخار برای نصب و راه اندازی خط تولید خمیر باگاس آماده است که با راه اندازی آن شرکت حریر خوزستان به بزرگترین تولیدکننده تیشو در کشور تبدیل می‌شود.



کعب عمیر عنوان کرد: در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هم حضور داشتند خواستار همکاری بیشتر جهت تکمیل زنجیره تولید و توسعه‌ی شرکت حریر خوزستان شدیم.



نماینده شوش و کرخه تاکید کرد: انتظار می‌رود وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین مدیران هلدینگ وابسته به شستا در راه اندازی خط تولید همچنین توسعه‌ی شرکت حریر خوزستان همکاری لازم را داشته باشند. با احداث این خط تولید علاوه بر رونق اقتصادی و افزایش تولید باعث اشتغالزایی جوانان می شود.



گفتنی است که شرکت حریر خوزستان وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) می باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356945
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار