خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زارعی:

50 درصد از خسارات بیمه گندم‌کاران دشتی و تنگستان پرداخت شد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، ضمن اشاره به روند پیگیری های صورت گرفته برای جبران خسارات بیمه گندم‌کاران این منطقه از پرداخت 50 درصد این خسارات در روز گذشته توسط بانک کشاورزی خبر داد.

غلامحسین زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه گوجه‌کاران و کشاورزان که خارج از فصل کشت می‌کنند در این منطقه با مشکلات عدیده‌ای اعم از رانت و مافیای بذر و نهاده های کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در گذشته تولیدات این بخش که به ثمر می‌رسید دولت برای صادرات این محصول محدودیت ایجاد می‌کرد و این در حالی است که صادرات گوجه می‌تواند برای این منطقه ارزآوری به همراه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما در این دولت از وزرای مربوطه به ویژه وزیر جهادکشاورزی خواستیم که در زمان برداشت محصولات این کشاورزان، مانع از صادرات تولیداتشان نشوند چرا که این ظلمی است که هر سال در حق این قشر می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص پرداخت خسارات بیمه گندم‌کاران یادآور شد: ما این موضوع را از طریق مسئولان مربوطه در بانک کشاورزی کشور پیگیری کردیم و در نهایت روز گذشته 50 درصد از این خسارات را پرداخت کردند که جای دارد در اینجا از آنها قدردانی کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 383561
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار