خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 15:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلسفی در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار:

کارگروه های تخصصی برای پیشبرد نظام مسائل استان تهران تشکیل شدند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجمع نمایندگان استان تهران تصمیم مهمی اتخاذ شد و آن نیز تقسیم تخصصی کارگروه ها در قالب 8 کارگروه مختلف بوده است که در موضوعات گوناگون به آن توجه شده است.

پیمان فلسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نشست مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار گفت: امروز جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با حضور استاندار و معاونین در هیات رئیسه مجلس برگزار شد و در این نشست نیز آقای استاندار و معاونین وی به طرح مسائل مختلف و همچنین نظام مسائل استان تهران در حوزه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی پرداختند و گزارش عملکرد ارئه کردند و نمایندگان نیز نظرات خود را ارئه کردند.

وی افزود: ضمنا نمایندگان انتظاراتی که از استانداری داشتند و همچنین مساعدتی که مجلس می تواند نسبت به استانداری تهران به عمل آورد را مطرح کردند، جلسه بسیار خوبی بود و فضای تعاملی میان استاندار و معاونین ایشان با نمایندگان ایجاد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان تهران مجلس دوازدهم می تواند الگویی برای پیشرفت و نگاه روبه جلو در تعامل با استانداری ها باشد. در مجمع نمایندگان استان تهران تصمیم مهمی اتخاذ شد و آن نیز تقسیم تخصصی کارگروه ها در قالب 8 کارگروه مختلف بوده که در موضوعات گوناگون به آن توجه شده است. این کارگروه ها نیز عبارتند از کارگروه فرهنگی، مدیریت استانی، اقتصادی، آموزش و فناوری، کشاورزی، زیربنایی، مدیریت شهری و سلامت که این تعداد کارگروه به صورت تخصصی مسائل مربوط به استان تهران را بررسی می کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: نمایندگان نظام مسائل را در چارچوب این کارگروه ها پیش می برند ضمن اینکه در  تمام مناطق 22 گانه تهران نیز نمایندگان معین را مشخص کردیم و قرار شد این عزیزان در دفاتر نمایندگان مجمع استان تهران مستقر شوند تا ارتباط بیش تر با مردم و تعامل با دستگاه ها و بررسی مسائل پرداخته شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383655
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار