خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/30 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
مالک شریعتی نوشت:

ماجرای امروز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری،رشته توئیتی را منتشر کرد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت،مالک شریعتی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت:

درباره ماجرای امروز
۱.آقای ‎صالحی امیری در کمیسیون‌ها گفته بود هیچ نسبتی با ‎فتنه۸۸ ندارد در حالی که چند سند قطعی وجود داشت.

۲.تمام نمایندگان حق دارند (رویه قطعی هم بوده) به همکاران خود مطالب و مستنداتی بدهند و چنین کاری مجوز هیچ‌کس را نیاز ندارد، اساسا هماهنگی ادعایی..برای آن است که خدمه مجلس چیزی را توزیع نکنند که مسوولش مشخص نیست و لذا یکی از برگه های مهرشده را نزد خود نگاه می‌دارند.

۳.البته اگر نماینده ای بخواهد سیستم اداری مجلس و توسط خدمه صحن مطلبی را توزیع کند، به صندلی شماره۴ در هیات رییسه می‌سپارد تا بدهد توسط خدمه توزیع شود.

۴.تبصره ماده۱۱۴ هیچ دستورالعمل ابلاغ شده‌ای ندارد و همه چیز رویه بوده. مثلا در همین یکماه اخیر در انتخاب ناظران مجلس ده‌ها مطلب توسط خود نمایندگان درصحن توزیع شد.

۵.درباره توضیح دکتر قالیباف:بنده به نمایندگی از همکاران دیگرم به میز۴ مراجعه کردم که زحمت توزیع یک مطلب مستند درباره "نسبت وزیر پیشنهادی با فتنه۸۸ و سخنان رهبری درباره فتنه‌گران" را به کارکنان خدمات مجلس بدهد. گفته شد رئیس مجلس دستور داده هیچ چیزی توزیع نشود و از توزیع مطالب گذشته هم گله دارد. پس زحمتش با خود ما شد و هر بلوک را یکی از ما بین همکاران توزیع کردیم و تخلفی نشده است.

۶.اینکه سخنران بعلت کمبود وقت، بخشی از مطالب نطق خود را کتبی بین نمایندگان توزیع می‌کند تا بخوانند کاملا طبیعی و رویه بوده است و اینجا هم خضریان در نطق مخالفت خود، بخشی از متن دو نامه وزارت اطلاعات را قرائت کرد و از نمایندگان خواست برگه‌های آبی رنگ توزیع شده را با دقت بخوانند.

  • کد خبر : 382731
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار