خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسن پور:

قول وزیر صمت برای تدوین سریع دستور العمل واردات خودروهای کارکرده

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: وزیر صمت در جلسه با اعضای کمیسیون صنایع قول داد تا دستور العمل واردات خودروهای کارکرده را به زودی تهیه و ارسال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ شهباز حسن پور با اشاره به  نشست روز سه شنبه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری مطالبات استانی خود خبر داد و گفت: به عنوان نماینده مردم کرمان و راور با توجه به شناختی که از وضعیت صنعت و معدن استان دارم، از اقدامات یک ماه گذشته وزیر صمت در استان تقدیر و تشکر کردم که مورد  استقبال اعضای کمیسیون قرار گرفت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اظهارات وزیر صمت در خصوص  تخصیص یک میلیارد دلار برای واردات خودروهای نو، افزود: طبق اظهارات وزیر صمت، مقرر شد یک میلیارد دلار برای واردات صد هزار خودروی نو به کشور تخصیص داده شود.

او همچنین درباره خودروی جانبازان نیز اعلام کرد: در این جلسه قرار شد، واردات خودروی جانبازان با اولویت و فوریت دنبال شود و در بحث خودروهای کارکرده هم وزیر قول داد، دستور العمل آن را به زودی تهیه و ارسال کند. همچنین در زمینه‌های مختلف از جمله پنل‌های خورشیدی که نیاز فوری کشور بوده و به تامین برق کمک می کند  نیز از جمله سوالات جدی بنده در جلسه مذکور بود.

این نماینده مجلس همچنین از سفر سه روزه وزیر صمت به استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: اولین اقدام وزیر صمت سفر سه روزه به استان سیستان و بلوچستان بود؛ استانی که از ظرفیت های بسیار بالای صنعتی و معدنی برخوردار است و می تواند بخشی از معضلات و مشکلات تولید و اشتغال در جنوب شرق کشور را حل کند./

پایان پیام 

  • کد خبر : 383631
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار