خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
خزایی :

رئیس جمهور نسبت به پرداخت فوری مطالبات گندمکاران دستور صادر کند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با بیان اینکه دولت باید به مطالبات گندمکاران رسیدگی کند، گفت: از شخص رئیس جمهور تقاضا دارم که نسبت به پرداخت مطالبات گندمکاران دستور فوری را صادر فرمایند تا شاهد رفع مشکلات این گروه باشیم.

خزایی

علی خزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر حمایت دولت از کشاورزان، گفت: در حالی که در آستانه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و ان شاءالله استقرار کابینه هستیم، مطالبات گندمکاران نباید فراموش شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با بیان اینکه دولت باید به مطالبات گندمکاران رسیدگی کند، تاکید کرد: در واقع  گندمکاران با مشکلاتی مانند عدم تعیین قیمت تضمینی برای گندم، نبود پشتوانه قیمتی مورد نیاز، عدم تخصیص کود و سموم کافی، وضعیت نامناسب زمین‌های کشاورزی و مشکلات اعتباری روبه‌رو هستند که نیازمند توجه و رسیدگی فوری دولت است.

وی در ادامه با بیان اینکه کشاورزان در تامین امنیت غذایی نقش اساسی دارند، اظهار داشت: بی تردید بدون حمایت و پشتیبانی از کشاورزان و تأمین منابع لازم برای تولید محصولات غذایی، امنیت غذایی کشور در خطر قرار می‌ گیرد.

خزایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم حوزه انتخابیه اینجانب ورامین، پیشوا و قرچک که به عنوان کشاورزان خالق حماسه ۱۵ خرداد سال در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند نیازمند توجه ویژه دولت هستند؛ از شخص رئیس جمهور تقاضا دارم که نسبت به پرداخت مطالبات گندمکاران دستور فوری را صادر فرمایند تا شاهد رفع مشکلات این گروه باشیم./

پایان  پیام 

  • کد خبر : 382349
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان