خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سراج در تذکر شفاهی؛

تسهیلاتی که شرکت ها در تهران دریافت می کنند در استان ها هزینه می شود/ رتبه سی و یکم تهران در تخصیص اعتبارات براساس سرانه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای پزشکیان اعلام کردند تهران 50 درصد اعتبارات را دریافت می کند در حالی که تهران به لحاظ حجم اعتبارات بیست و ششمین استان و به لحاظ سرانه سی و یکمین استان کشور در تخصیص اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد سراج در نشست علنی امروز (سه شنبه، 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با رئیس جمهور، گفت: در جلسه معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردید باید در تخصیص اعتبارات و تسهیلات عدالت رعایت شود و نباید 50 درصد اعتبارات به تهران داده شود! آقای رئیس جمهور تاکید کردید کار کارشناسی صورت بگیرد، لطفا نظر کارشناسان را دریافت کنید، تاکید به قانون مداری کردید لطفا قانون را رعایت کنید. 50 درصد کدام اعتبارات به تهران داده شده است؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجم اعتبارات استان تهران بیست و ششمین استان کشور است و در سرانه اعتبارات این استان سی و یکمین استان است. شما در سازمان برنامه به این موضوع تاکید می کنید و فکر می کنم اعتبارات را می گویید، اگر منظور شما تسهیلات است، تسهیلاتی که اکثر شرکت ها در تهران دفتر دارند و دریافت می کنند در استان ها هزینه می شود.

وی ادامه داد: از اینکه اسم دولت را وفاق ملی گذاشته اید تشکر می کنیم اما ظاهرا و صرفا برای دریافت رأی اعتماد این کار را کردید./

پایان پیام

  • کد خبر : 383537
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار