خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 14:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تحریم ایران ایر:

تحریم کشورهای اروپایی نشان از عدم تعامل سازنده آنها با ایران است

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تحریم ایران ایر گفت: تحریم کشورهای اروپایی نشان از عدم صداقت و تعامل سازنده آنها با ایران است.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر تحریم ایران‌ایر گفت: رویکرد برخی از کشورهای اروپایی به دلیل نگاه استمعاری آنها است اما باید بدانند ایران یک کشور چند هزار ساله بوده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقدیم هزاران شهید حتی یک متر هم از خاک کشورمان در اختیار بیگانگان قرار نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به وعده‌های برخی افراد غرب گرا در داخل کشور و نشان دادن در باغ سبز به مردم و القای اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها آماده مذاکره با ایران هستند عنوان کرد: کشورهای اروپایی بر خلاف ایران هیچ گاه به تعهدات خودشان عمل نکردند و همواره نشان دادند که در انجام تعهدات خود بد عهد هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تحریم "ایران ایر" هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دلایل واهی نشان از عدم صداقت و عدم تعامل سازنده غربی ها با ایران است افزود: صنعت هوایی کشورمان بیش از 40 سال است که تحت تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی قرارگرفته است. ایرلاین ایران ایر، هم که حامل پرچم ایران است، خط قرمز ما بوده و این اقدام آنها موجب می‌شود، تعاملات دچار خدشه شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت چهاردهم این ظرفیت وجود داشت که تعاملات بین المللی ایران با کشورهای اروپایی فصل دیگری را آغاز کند که این رویکرد آنها در تحریم مانع از تعاملات شده و نشان می‌دهد که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و ایران هم حق پاسخ‌گویی به اقدام تعداد محدودی از کشورهای اروپایی را محفوظ می‌داند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383274
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

تصاویر

آخرین اخبار