خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 08:29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
همسر شهید امیرعبداللهیان در مراسم با غزه تا پیروزی؛

ایستادگی مردم فلسطین سبب آگاهی افکار عمومی دنیا در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شد

همسر شهید امیرعبداللهیان گفت: مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین خصوصا غزه موجب شده آگاهی مردم و افکار عمومی، بویژه جوانان کشورهای غربی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم باشکوه میزبانی و استقبال از خانواده های شهدای فلسطینی طوفان الاقصی تحت عنوان "با غزه تا پیروزی" عصر امروز (سه شنبه ۱۲ تیرماه) با حضور اقشار مختلف مردم در میدان فلسطین برگزار شد.

همسر شهید امیرعبداللهیان از دیگر میزبانان و سخنرانان این مراسم بود که ابتدا ضمن تقدیر از استواری مردم فلسطین خصوصا غزه، گفت: درود بر شما مردم مقتدر فلسطین که داغ مصیبت خانواده خود بر اثر جنگ، قحطی و گرسنگی را دیدید و همچنان استوار ایستاده اید.

وی اظهار کرد: همه باید بدانند هر رزمنده ای که سلاح در دست می گیرد و در مقابل مستکبران می ایستد، دعا و ثنای امام خامنه ای (مدظله العالی) را پشت سر خود دارد.

همسر این شهید والامقام ادامه داد: ایستادگی مردم فلسطین خصوصاً غزه مثال زدنی بوده و انشاءالله ظلم و مصیبتی که بر شما روا شده با تمسک و توسل به قرآن کریم التیام خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مساله فلسطین امروزه به واسطه جنایات صهیونیست ها در صدر اخبار جهان قرار دارد، افزود: شهید امیرعبداللهیان وحدت میدان ها و جریان های مقاومت را رمز پیروزی در میدان نبرد می دانست و با وحدت میان میدان دیپلماسی، میدان مقاومت و میدان سیاسی، پیروزی بزرگی را نصیب مقاومت کرد.

همسر شهید امیرعبداللهیان بیان کرد: امروزه جهانیان شاهد صحنه‌ های زیبایی از مقاومت، ایستادگی و قدرتی است که در طی این مدت شما عزیزان خلق کرده‌اید؛ در واقع شهید امیرعبداللهیان روحیه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در ماه‌های پس از نبرد طوفان الاقصی را یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شاخص فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانست.

وی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم که در روزهای سخت تجاوز رژیم صهیونیستی توسل به قرآن کریم در زندگی شما جاری و ساری بوده و همچنان نیز وجود دارد.

همسر این شهید والامقام گفت: نباید فراموش کرد که امروزه پیروزی دیگری برای ملت فلسطین رقم خورده که آگاهی مردم و افکار عمومی جهان، بویژه جوانان کشورهای غربی است که در نامه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان آمریکا و اروپا نیز مورد اشاره قرار گرفت که آنان امروز در جای درست تاریخ ایستادند.

وی در پایان از رزمندگان جبهه مقاومت از غزه تا کرانه باختری، حزب الله لبنان، مردم مقاوم یمن، عراق، سوریه و همه آزادگان جهان قدردانی کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380231
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار