خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
امروز انجام شد؛

آیین افتتاحیه مراسم اصحاب و طوفان با حضور خانواده معظم شهدای فلسطینی عملیات طوفان الاقصی

آیین افتتاحیه مراسم "اصحاب و طوفان" با حضور خانواده معظم شهدای فلسطینی عملیات طوفان الاقصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آیین افتتاحیه مراسم "اصحاب طوفان" صبح امروز (دوشنبه ۱۱ تیرماه) با حضور خانواده معظم شهدای فلسطینی عملیات طوفان الاقصی، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، مسئولان لشگری و کشوری و جمعی از فعالان فلسطین در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به خانواده‌های شهدای عملیات طوفان الاقصی به تشریح ابعاد و اثرات این عملیات در سطح منطقه و عرصه بین الملل پرداخت و به راه اندازی موج جدید عدالت‌خواهی در دنیا اشاره کرد.

وی تاثیرات بین المللی عملیات طوفان الاقصی را نصرت الهی و حماسه ای جاوید با ابتکار عظیم در مسیر تاریخ و منطقه دانست که فلسطین را وارد مرحله سرنوشت ساز جدیدی کرد.

گفتنی است، تلاوت آیات نورانی قرآن کریم از سوی رزمندگان فلسطینی و همچنین سرودخوانی حماسی توسط یکی از فرزندان شهدای طوفان الاقصی که از آغاز عملیات تاکنون ۲۰ نفر از خانواده وی به شهادت رسیده اند از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

همچنین در پایان مراسم خانواده های شهدای طوفان الاقصی با دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس یادگاری گرفتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380177
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

تصاویر

آخرین اخبار