خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 15:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی‌زاده:

آغاز لوله‌گذاری آب شرب برای ۵۰ خانوار روستای زرگان ابوفاضل / شهر شیبان مستعد یک جهش و توسعه فراگیر است

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آبرسانی به روستای زرگان ابوفاضل از مطالبات اهالی این روستا بود، گفت: عدم وجود شبکه فاضلاب در حوزه بهداشت و درمان عمومی چالش جدی را برای اهالی شهر شیبان ایجاد کرده است.

موسوی زاده

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه همزمان با هفته دولت از روستای زرگان ابوفاضل شهرستان باوی بازدید داشت، گفت: پیگیری‌های صورت گرفته در روستای زرگان ابوفاضل بخش ویس شهرستان باوی نتیجه بخش شد و لوله گذاری آب شرب برای ۵۰ خانوار روستایی رسما آغاز گردید. 

نماینده مردم اهواز،کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آبرسانی به روستای زرگان ابوفاضل از مطالبات اهالی این روستا بود، افزود: مشکل آب شرب این روستا یکی از مطالبات مردمی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت آبفای استان و اجرای آن در شهرستان در این روستا محقق شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه شهر شیبان مستعد یک جهش و توسعه فراگیر است، اظهار داشت: عدم وجود شبکه فاضلاب در حوزه بهداشت و درمان عمومی چالش جدی را برای اهالی شهر شیبان ایجاد کرده است، کمبود فضای آموزشی و ورزشی، ساخت زیرگذر، زمین چمن و احداث آرامستان از دیگر مشکلات این شهر است که با تعامل و پیگیری های لازم باید این کمبودها برطرف شود.

موسوی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بخصوص شهید رییسی که با هشت سفر به خوزستان گام های بلندی برای توسعه این استان برداشته شد، اظهار داشت: امیدواریم دولت چهاردهم اهتمام بیشتری به توسعه زیرساخت های خوزستان بخصوص مناطق کم برخوردار داشته باشد./

پایان پیام 

  • کد خبر : 382926
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار