خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سنگدوینی:

زیرساخت اجرای طرح تخصیص بنزین به هر کد ملی آماده نیست

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: زیرساخت اجرای طرح تخصیص بنزین به هر کد ملی با هدف جبران ناترازی بنزین در کشور آماده نیست و به اعتقاد بنده اجرای این طرح کشور را دچار آشفتگی خواهد کرد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ایرادات وارده به طرح تخصیص بنزین به هر کد ملی با هدف جبران ناترازی بنزین، گفت: نه تنها هنوز زیرساخت اجرای این طرح در کشور آماده نیست بلکه به اعتقاد بنده اجرای این طرح کشور را دچار آشفتگی خواهد کرد چراکه به یقین زیرساخت‌ها برای فروش سهم بنزین هر فرد در بازار یا بورس فراهم نیست و چنین امکانی وجود ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی درصورت اصرار بر اجرای این مهم، نباید آن را به صورت طرح ارائه کرد بلکه باید دولت خود آن را به صورت لایحه تدوین کرده و تمامی شرایط اجرای آن را نیز در نظر بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه طرح اختصاص یک سهم مشخصی از بنزین به هر کد ملی با هدف استفاده همه اقشار جامعه از یارانه بنزین و ایجاد عدالت و تقویت اقتصاد مطرح شده است اما هزار و یک مشکل و مسائلی همچون ایجاد رانت در پی این طرح به وجود خواهد آمد، بنابراین نباید بدون تامل یا به اصلاح بی‌فکر کشور را دچار مشکلی بزرگ‌تر کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383293
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

تصاویر

آخرین اخبار