خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پزشکیان نسبت به حوادث اخیر هشدار داد؛

گنجایش جامعه از مشکلات لبریز شده است/ سرپوش گذاشتن روی مشکلات جامعه اشتباه مدیریتی است

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: حوادث اخیری که در کشور شاهد آن هستیم گره‌های مختلفی هستند که به جای باز کردن آنها روی آنها سرپوش می‌گذاریم، این سرپوش حلال مشکلات نخواهد بود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حوادث اخیر گفت: اتفاقات اخیری که در کشور شاهد آن هستیم تنها به یک موضوع، مشکل و یا عملکرد دولت خاصی باز نمی گردد، بلکه نشات گرفته از مجموعه ای از مشکلات هستند که نشان از پر شدن ظرفیت جامعه می‌دهد.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: مسائل مختلفی از قبیل موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی جناحی در جامعه وجود دارد که امروز خود را در قالب اعتراضات نشان داده و گنجایش جامعه از مشکلات متعدد لبریز شده است.



نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اختصاص دادن حوادث اخیر به یک گروه، جناح و حتی دولت خاص اشتباهات مدیریتی است، باید مشکلات و معضلات جمع شده در جامعه را مدیریت کنیم و راه حل‌هایی پیشنهاد کنیم. در اندیشه این نباشیم که امروز جلو جریانی را گرفته و خاموش کرده برای همیشه خاموش خواهد شد.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حوادث اخیر که در کشور شاهد آن هستیم گره‌های مختلفی هستند که به جای باز کردن آنها روی آنها سرپوش می‌گذاریم، که این حلال مشکلات نخواهد بود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 352288
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار