خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 16:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسحاقی:

گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت بهداشت باید بالاترین رأی را کسب کند

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس اسحاقی با بیان اینکه امیدواریم شاهد رأی بالای مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت باشیم، گفت: برای اینکه این حوزه برای دکتر پزشکیان بسیار مهم است پیشانی کار دولت چهاردهم خواهد بود و با توجه به سابقه و تجربه ایشان شایسته است گزینه ای به مجلس معرفی شود که بتواند بالاترین رای را کسب کند.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دکتر پزشکیان شخصا به انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت ورود کرده است، گفت: رئیس جمهور با توجه به سابقه وزارتش و عضویت 20 ساله در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اشراف، تسلط و شناخت بسیار خوبی که از مطالبات و نیازهای مردم و موانع در حوزه بهداشت و درمان دارد و این موضوع کار ایشان را برای انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت بسیار سخت می کند.

وی افزود: از آنجایی که گزینه انتخابی وزارت بهداشت بسیار تخصصی است بنابراین رئیس جمهور شخصا به انتخاب این گزینه ورود و او را تایید کرده اند.

اسحاقی با یادآوری اینکه امیدواریم شاهد رای بالای مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت باشیم، گفت: برای اینکه این حوزه برای دکتر پزشکیان بسیار مهم است پیشانی کار دولت چهاردهم خواهد بود و با توجه به سابقه و تجربه دکتر پزشکیان شایسته است گزینه ای به مجلس معرفی شود که بتواند بالاترین رای را کسب کند./

پایان پیام

 

 

 

 

  • کد خبر : 381892
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار