خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/09 - 09:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
میرمحمدی میبدی مطرح کرد؛

گام‌های خوب دولت سیزدهم در فسادستیزی/ سامانه «امصاک» مسیر شایسته گزینی و مبارزه با رانت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با برشمردن گام‌های مثبت دولت جدید در زمینه مبارزه با فساد، راه اندازی سامانه «امصاک» را اقدامی مهم در مسیر شایسته گزینی و مبارزه با رانت و فساد دانست.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: یکی از شعارهای دولت سیزدهم فسادستیزی و مبارزه با فساد بوده است. مردم در این خصوص توقع جدی از مجموعه قوا دارند تا در این خصوص گام های بلند و عملیاتی برداشته شود.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم افزود: از بدو آغاز بکار دولت در مجموعه‌های مختلف دولتی همچون بنیاد شهید، وزارت میراث فرهنگی و... اقدامات خوبی در خصوص فساد ستیزی و عزل و نصب ها داشتیم و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری در تمام مجموعه ها ادامه پیدا کند.



این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی از مباحث بسیار مهمی که همواره در آن رگه هایی از فساد دیده شده، مبحث شرکت‌های دولتی است. این شرکتها زیر مجموعه وزارت صمت، کار، بنیاد شهید و... بسیارند و در صورتی که در ریل صحیح قرار گیرند، می توانند درآمد زایی لازم را داشته باشند و به کمک دولت بیایند.



وی افزود: دوری از سفارشات در نصب افراد و ایجاد مسیر معرفی نخبگان و بهره گیری از ظرفیت متخصصان یکی از راه‌های افزایش بهره وری است و تاکنون در این خصوص شاهد گام‌های مقدماتی خوبی همچون راه اندازی سامانه امصاک بوده ایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 332352
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار