خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/11 - 13:04
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب:

کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار را در دستور کار قرار دهند

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون های تخصصی مجلس باید برای تحقق منویات رهبری بررسی طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار را در دستور کار قرار دهند، گفت: از تمامی تحلیل‌ گران و کسانی که در جهاد تبیین مشارکت دارند می خواهیم که تمامی ابعاد صحبت های رهبری را مورد توجه قرار دهند و مصادره بخش خاصی از بیانات رهبر معظم انقلاب پسندیده و اخلاقی نیست.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه سخنان پدرانه، دلگرم‌کننده و حمایت های داعیانه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان بسیار خوشحال کننده و دلگرم کننده بود، گفت: اشارات رهبر انقلاب نشان می دهد ایشان به طور کامل در جریان اتفاقات و اخبار مجلس هستند و تاکید ایشان بر اهمیت جایگاه مجلس در مدیریت کشور بسیار بااهمیت بود.



وی ادامه داد: معظم له تاکید داشتند که نمایندگان حتما مسائل اولویت‌دار کشور را مورد توجه جدی قرار دهند و اشاره داشتند که ما مدیران روزهای سخت هستیم و این تاکید به نوعی برای مدیریت روزهای سختی که در این دو سال اخیر داشتیم و همچنین دو سال آینده که باید معضلات جهانی و بین‌الملی را در کنار مشکلات داخلی مورد توجه قرار داده و در مورد آنها تصمیم‌سازی کنیم دلگرمی بسیار خوبی است و در این رابطه نمایندگان باید تلاش کنند در کمیسیون‌های تخصصی طرح ها و لوایح اولویت‌دار را در دستور کار قرار دهند.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم یادآور شد: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری و شوق خدمتی که در این دیدار حاصل شد بتوان با انرژی مضاعف در راه خدمت تا پای جان تلاش کنیم و در این راستا مردم نیز همچون رهبر انقلاب از مجلس انقلابی حمایت کنند تا بتوان با همه توان، قوت و قدرت به کشور و مردم خدمات‌رسانی کرد.



محمدبیگی با اشاره به بیانات رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات، گفت: به طور قطع دخالت مجلس در انتصابات، کمرنگ شدن فعالیت‌های نمایندگان در حوزه مطالبه گری و ایجاد فساد در سیستم را در پی دارد بنابراین دغدغه ایشان دغدغه ما نیز هست البته این موضوع دارای دو بعد است، متاسفانه برخی از مسئولان دولتی تنها بعد اول یعنی عدم دخالت در انتصابات را پررنگ کردند در حالی که رهبر معظم انقلاب در ادامه این سخنان خود تاکید داشتند نمایندگان با توجه به اشراف و آشنایی که به مشکلات حوزه انتخابیه دارند می‌توانند طرف مشورت خوبی برای استانداران، مسئولان و وزرا برای حل مشکلات مردم منطقه باشند.



محمدبیگی تصریح کرد: معظم له تاکید کردند که نمایندگان ایرادات را بگویند و در زمینه آسیب شناسی ها و رفع نقاط کور ورود کنند؛ به طور قطع اگر انتصابی به ضرر مردم باشد و با آرمان های اسلام و انقلاب و خدمت رسانی به مردم فاصله داشته باشد، مورد تذکر جدی نمایندگان خواهد بود.



نماینده مردم قزوین یادآور شد: از تمامی تحلیل‌گران و کسانی که در جهاد تبیین مشارکت دارند می خواهیم که تمامی ابعاد صحبت های رهبری را مورد توجه قرار دهند و مصادره بخش خاصی از بیانات رهبر معظم انقلاب  پسندیده و اخلاقی نیست.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت پیگیری راهکارهای لازم برای اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب  گفت: در کمیسیون بهداشت متناسب با وظایف محوله این مطالبات پیگیری خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 343176
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار