خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/29 - 09:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی در تشریح اهداف سفر نظارتی کمیسیون اجتماعی به استان اردبیل:

کمیسیون به دنبال یافتن بهترین راهکار برای حل مشکلات اجتماعی و کارگری استان

رئیس کمیسیون اجتماعی  مجلس شورای اسلامی که به همراه اعضای کمیسیون متبوعش به استان اردبیل سفر کرده اند، اظهار داشت: در سفر به اردبیل به دنبال بهترین راهکار برای حل مشکلات اجتماعی، معیشتی، رفاهی و مسئله حاشیه نشینی با مشارکت مسئولان استانی و کشوری خواهیم بود.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح سفر اعضای این کمیسیون به استان اردبیل گفت: این سفر در چارچوب وظایف نظارتی کمیسیون اجتماعی مجلس در حوزه آسیب های اجتماعی، حمایت از مشاغل خرد و خانگی و همچنین آشنایی با عملکرد نهادها و سازمانهای حمایتی نظیر سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد انجام می شود.



وی افزود: در این سفر به همراه اعضای کمیسیون اجتماعی، مسئولان ارشد استانی و همچنین تعدادی از مقامات کشوری و معاونین وزرا و احتمالاً وزرای مرتبط از حاشیه شهرهای استان اردبیل و تعدادی از کارخانجات که نیاز به کمک و همکاری دارند، بازدید به عمل خواهد آمد. همچنین قرار است در این سفر با صنعتگران و فعالان اقتصادی در حوزه حمایت از مشاغل خرد و خانگی و زودبازده به گفت‌وگو بنشینیم.



اسماعیلی با بیان اینکه نظارت و آشنایی با مشکلات پروژه های نیمه تمام زیرمجموعه اداره کل های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش دیگری از اهداف این سفر است، گفت: در مناطق مختلف استان از جمله مغان، گرمی و سایر بخش ها، مشکلات مرتبط با تعاونی‌ها و تشکل‌های کارگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اعضای کمیسیون اجتماعی در این حوزه از نزدیک مسائل و مشکلات را استماع خواهند کرد و قرار است مدیرعامل بانک تعاون نیز در جمع اعضای کمیسیون حاضر شده و در این سفر نظارتی اعضا را همراهی کند و در نهایت نتایج این سفر با حضور وزرا، استاندار و مقامات مرتبط برای پیدا کردن بهترین راهکار اجرایی و عملیاتی برای حل مشکلات در جلسه شورای اداری استان مطرح خواهد شد.



نماینده مردم  گرمی تصریح کرد: علاوه بر اعضای کمیسیون اجتماعی، برخی اعضا از مجمع نمایندگان استان اردبیل و مهندس نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز اعضای کمیسیون را در این سفر همراهی می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 342316
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار