خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 11:28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محسنی بندپی؛

کارگران پیروز میدان پیکار اقتصادی کشور هستند

نماینده مردم نوشهر در مجلس یازدهم با تبریک روز کارگر گفت: بی تردید نقش جامعه شریف کارگران در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و حفظ استقلال و آزادی کشور نقشی خطیر است و با نهایت توان خود برای رونق تولید و توسعه کشور گام برداشته و پیروز میدان پیکار اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت  و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.

مقام معظم رهبری

فرهنگ کار و کارگری، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و منزلتی شگرف به این قشر شریف بخشیده و بی تردید از واجبات مسلم بر هر فرد مومن لزوم انجام کار برای تامین زندگی خود و خانواده بوده و کار کردن یک نوع عبادت است.

فرارسیدن روزی، که به نام کار و کارگر مزین شده است، فرصت ارزشمندی است، برای به یادآوردن زحمات ارزشمند ترین و شریف‌ترین آحاد جامعه که بازوان بالنده و توانمند کشور به سمت رشد و شکوفایی می باشند و بی شک نام کارگر، واژه ای مقدس برای انسان هایی از جنس زحمت، عرق جبین، قدرت بازو و توان تفکر و اندیشه است که با تلاش های خالصانه و صادقانه، چرخه کار، تولید و صنعت را به حرکت وا می دارند و رزق طیب و حلال بر سفره پرمهر خانواده خویش هدیه می کنند.

بی تردید نقش جامعه شریف کارگران در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور، رونق تولید و نهایتا حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقشی خطیر است و با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم های حداکثری اعمال‌شده، حوادث غیرمترقبه و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، جامعه کارگری همچون گذشته با تعهد و مجاهدت خالصانه خود، چرخه اقتصاد کشور را به تحرک و جنبش واداشته و با نهایت توان خود در جهت رونق تولید و توسعه کشور گام برداشته و پیروز میدان پیکار اقتصادی هستند.

بر خود لازم می دانم فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران زحمتکش و پرتلاش کشور به ویژه حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت تبریک عرض نموده و با ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان موفقیت و سربلندی روز افزون جامعه شریف کارگری را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377967
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار