خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛

کارگر هم عامل جهش تولید و هم مشارکت مردم است/ باید بساط قراردادهای موقت با کارگران برچیده شود

عباس گودرزی با بیان اینکه کارگر هم عامل جهش تولید و هم مشارکت مردم است، تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با کارگران اشاره کردند، بحث امنیت شغلی آنان بود. امیدوارم با تأکیدات ایشان شاهد پایان دادن به قراردادهای موقت و از بین رفتن بی‌ثباتی و ناامنی شغلی کارگران باشیم.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن گرامیداشت روز کارگر با اشاره به دیدار هفته گذشته مقام معظم رهبری با جامعه کارگری عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با هزاران نفر از کارگران کشور اشاره کردند، بحث امنیت شغلی آنان بود که باید مورد توجه همه مسئولان نظام قرار بگیرد، زیرا کارگر باید امید به فردا داشته باشد که بتواند فعال باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه امنیت شغلی باعث افزایش آسایش و آرامش کارگر است؛ اضافه کرد: امروز متأسفانه همچنان شاهد برخی قراردادهای یک ماهه، دو ماهه و سه  ماهه با کارگران هستیم که نوعی به بیگاری گرفتن کارگر است و باید بساط آن برچیده شود.

گودرزی تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم اشاره فرمودند، کارگر نقش اساسی در جهش تولید و مشارکت مردم دارد. کارگر هم عامل جهش تولید و هم مشارکت مردم است؛ درواقع خود فعالیت کارگر در عرصه تولیدی، به نوعی مشارکت مردم در جهش تولید است.

وی با تأکید بر اینکه کارگران در خط مقدم تولید و حلقه اصلی زنجیره اقتصاد کشور هستند، تصریح کرد: باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند؛ نکات زیادی است که در این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد که اهم آن امنیت شغلی کارگران است. امیدوارم با تأکیدات رهبر معظم انقلاب شاهد پایان دادن به قراردادهای موقت و از بین رفتن بی‌ثباتی و ناامنی شغلی کارگران باشیم./

پایان پیام   

  • کد خبر : 377943
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار