خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 22:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
دلخوش در تشریح دستور کار کمیسیون قضایی مجلس:

کارکنان دستگاه های حکومتی و اجرایی در صورت قاچاق انسان به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می شوند

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون کارکنان دستگاه های حکومتی و اجرایی اگر مرتکب قاچاق انسان شوند به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می شوند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح دستور کار امروز ( سه شنبه، 23 آذرماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبور دهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور خبر داد و گفت: بند 3 ماده 4 این لایحه اصلاح و تصویب شد که بر اساس آن جز در مورد رفتارهای موضوع ماده یک این قانون کارکنان دستگاه های حکومتی و اجرایی اگر مرتکب قاچاق انسان شوند به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می شوند.



وی از انتخاب موحد، دلخوش و نوروزی برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور خبر داد و افزود: مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی در نشست امروز حضور یافت و مباحثی را در مورد مشکلات ساختاری و بودجه ای سازمان و مشکل کمبود بودجه پایه مطرح کرد.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم یادآور شد: همچنین محمدی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هم با حضور در نشست امروز کمیسیون مواردی مانند عدم تخصیص ردیف های بودجه و کمبود بودجه ای را مطرح کرد.



دلخوش ادامه داد: نمایندگان از سازمان های  زندان ها و پزشکی قانونی خواستند پیشنهادت بودجه ای را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333660
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار