خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شیخی:

کار کارشناسی و پژوهش، زیربنا و ستون اصلی قانون گذاری کارآمد است/ گزارش های مرکز پژوهش های مجلس قابل استناد است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه پژوهش و انجام کار کارشناسی، زیربنا و ستون اصلی قانون گذاری کارآمد است، گزارش های مرکز پژوهش های مجلس را قابل استناد دانست.

زهرا شیخی

زهرا شیخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به هجمه سنگین رسانه دولت به مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه پژوهش و انجام کار کارشناسی، زیربنا و ستون اصلی قانون گذاری کارآمد است، گفت: مرکز پژوهش ها بازوی مشورتی مجلس است و با کار تحقیقاتی و پژوهشی به تدوین صحیح طرح ها و اجرای درست قوانین کمک می کند در این رابطه آنچه که مدنظر مجلس است اجرای صحیح قانون است و آنچه که مهم است مر قانون است نه مر سلیقه.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با رویکرد قانون گذاری و نظارت نسبت به اجرای درست قوانین ورود و منافع مردم را مدنظر قرار می دهد در این رابطه اگر نمایندگان مجلس احساس کنند در جایی نیازمند کار کارشناسی دقیق هستند به طور قطع به مرکز پژوهش ها رجوع می کنند و نظر این مرکز برایشان حائز اهمیت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه گزارش های مرکز پژوهش های مجلس قابل استناد و بر اساس آمارهای مرکز ملی آمار ایران است، ادامه داد: در این رابطه نباید فریب شیطنت رسانه های دشمن را خورد و رسانه دولت باید اجازه دهد مرکز پژوهش ها به رسالت اصلی خود بپردازد.

شیخی با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش های مجلس فراجناحی عمل می کند، گفت:  باید بر مبنای داده های گزارش های مرکز نسبت به رفع مشکلات و بهبود وضعیت کشور اقدام کرد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم، یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس نهایت اهتمام خود را برای حرکت در مسیر تحقق رویکردهای اساسی کشور و پیش بینی آنها در طرح ها و لوایح به کار برده و کارشناسان مرکز در اغلب زمینه ها به ویژه اتخاذ تصمیم کارشناسی به نمایندگان مجلس کمک می کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377878
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار