خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/28 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی خبر داد:

پیگیری بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته توسط کمیسیون اجتماعی مجلس

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از پیگیری دلیل عدم بکارگیری تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته توسط برخی دستگاه‌ها توسط این کمیسیون خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد ارسال نامه‌ای از سوی تعدادی از پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی سال گذشته به نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مبنی‌بر عدم بکارگیری این افراد در وزارت کشور برغم اتمام مراحل گزینش آنها، گفت: ما قطعا در این رابطه با وزیر کشور مکاتبه می‌کنیم ضمن اینکه در نشست روز شنبه هفته آینده در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز این موضوع را به صورت حضوری با وی مطرح خواهم کرد.



نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم است مشخص شود اگر این افراد از طریق آزمون استخدامی پذیرفته شده‌اند چرا تاکنون جذب نشده‌اند و باید علت این موضوع مشخص شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در مورد اخباری مبنی بر ارجاع این نامه از سوی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس به وی جهت پیگیری از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور، یادآور شد: تاکنون گزارشی از عدم جذب افرادی که در این آزمون پذیرفته شده‌اند اما توسط وزارت کشور جذب نشده‌اند، نداشته‌ایم اما به محض دریافت نامه فوق‌ بررسی آن را در دستورکار قرار خواهیم داد.



رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده این موضوع را حتما به طور جدی پیگیری کرده و پیرامون نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 333923
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار