خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/22 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی خواه خبر داد

پیشرفت 35 درصدی بیمارستان الهام در منطقه کهریزک/ لزوم تزریق 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ضمن بازدید پروژه بیمارستان الهام در منطقه کهریزک از پیشرفت 35 درصدی این پروژه نیمه تمام خبر داد و گفت: تکمیل این پژوه حداقل نیاز به تزریق 100 میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در راستای ایفای وظایف نمایندگی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه درمان، به همراه مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان محلی از بیمارستان نیمه کاره الهام واقع در بخش کهریزک بازدید کردند.











بازدید یزدی خواه از پروژه بیمارستان الهام کهریزک


نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: عملیات عمرانی بیمارستان خیرساز الهام از سال ۹۶ و با همت یکی از خیرین آغاز شده و با هزینه کرد ۴۵ میلیارد تومان تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و سایر خیران برای تامین اعتبار است.



وی ادامه  داد: با پیگیری های صورت گرفته از معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و با حمایت های قناعتی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران مقرر شد در مرحله اول مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان تخصیص ‌یابد.



یزدی خواه تصریح کرد: با پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و مذاکره تلفنی با رئیس بیمارستان سینا مقرر شد این بیمارستان به بیمارستان سینا تهران ملحق شده و به عنوان بیمارستان شماره ۲ سینا در زمینه تروما و سوانح فعالیت کند.











بازدید یزدی خواه از پروژه بیمارستان الهام کهریزک


عضو مجمع نمایندگان استان تهران تأکید کرد: مقرر شد در آینده‌ای نزدیک جلسه ای با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت در محل این بیمارستان تشکیل و از حمایت های ایشان جهت تکمیل این بیمارستان استفاده شود.











بازدید یزدی خواه از پروژه بیمارستان الهام کهریزک


وی یادآور شد: با توجه به عدم وجود بیمارستان در این منطقه و داشتن دسترسی ویژه، علاوه بر رفع نیازهای درمانی مردم و کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده‌ ای، می تواند ظرفیت خوبی جهت فعال شدن توریسم درمانی، با توجه به نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 348984
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار