خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/04 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

پیام تسلیت رفیعی در پی شهادت فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران که شجاعانه در اوج ایثار و شجاعت شهید شدند، را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛



"بسم ربّ الشهداء و الصدیقین"



و اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون



شهادت هنر مردان و بندگان مخلص خداست که همیشه و در همه حال  آرزوی آن را در قلب خود می پرورانند و خوشا به حال کسانی که در راه صیانت از انفال الهی پاسداری از محیط زیست ارزشمند ایران اسلامی‌مان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.



جواد غلامی فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران را با شلیک گلوله متصرف طبسی برای اجرای حکم قضایی (رفع تصرف ) به روستای  مریجگان چناران در بخش رادکان رفته بود که پس از اجرای حکم مورد حمله متصرف غیر قانونی قرار گرفت و با  شلیک گلوله مستقیم به قلبش توسط متخلف در دم جان باخت.



جنگلبانان و نیروهای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری در مظلومیت بسر می‌برند و اینگونه مورد تعرض قرار می‌گیرند و جان‌شان را به خطر می اندازند.



اینجانب مصیبت وارده را به خانواده بزرگ محیط زیست، به ویژه خانواده معظم جواد غلامی تسلیت عرض نموده؛ برای شهیدان غفران و رحمت الهی و برای تمامی حافظان منابع طبیعی گمنام و جان برکف و خانواده داغدارشان صبر جمیل از ایزد منان مسئلت می‌نماییم.



سمیه رفیعی- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 344585
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار