خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خاتمی در پیامی به مناسبت روز پرستار:

پرستاران فداکار با کمترین ادعا بار زیادی از مسئولیت درمان بیماران را به دوش می کشند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی به مناسبت روز پرستار، گفت: پرستاران فداکار همواره در شرایط بحرانی، علیرغم مشکلات فراوان و با کمترین ادعا به فعالیت‌‌های تخصصی و ارزشمند می پردازند و بار زیادی از مسئولیت درمان بیماران و راهنمایی و تسلی ایشان را به دوش می کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  پیام تبریک سیدمسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:



 بسم الله الرحمن الرحیم



سالروز میلاد خجسته حضرت زینب سلام الله علیها در میهن اسلامی عزیزمان، «روز پرستار» نامگذاری شده است و فرصت مغتنمی است که بار دیگر قدردان تلاش و فداکاری های جامعه پرستاران خدوم کشور باشیم.



نقش‌آفرینی‌های بی بدیل حضرت زینب کبری (س) در صحنه کربلا و رویدادهای پس از آن، بالاترین تجلی صبر و فداکاری بود که در وظایف پرستاری نیز ظهور پیدا می کند.



پرستاران فداکار و فعال در نظام سلامت ایران، همواره در شرایط بحرانی، علی رغم مشکلات فراوان و با کمترین ادعا به فعالیتهای تخصصی و ارزشمند خود می پردازند و بار زیادی از مسئولیت درمان بیماران و راهنمایی و تسلی ایشان را به دوش می کشند.



در دوران ۸ ساله دفاع مقدس نیز، این جامعه خدوم همواره در کنار سربازان اسلام و وطن حضور داشتند و فداکاری و ایثارهایشان تا همیشه در یادها خواهد درخشید و در سالهای اخیر نیز پس از شیوع همه گیری کرونا و در دوران سخت مقابله با این بیماری که هنوز به پایان نرسیده است، پرستاران عزیز همواره مجدانه و خالصانه در صف اول مدافعان سلامت بودند و بار دیگر فداکاری و ایثار خود را به نمایش گذاشتند.



این جانب، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س)، فرصت را مغتنم شمرده و روز پرستار را به تمام جامعه پرستاران کشور تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون را برای ایشان خواستارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 333258
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار