خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسحاقی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب مطرح کرد:

ورود قاطع کمیسیون بهداشت به موضوع جلوگیری از بحران سلامت در غزه

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: رهبری در دیدار امروز نمایندگان مجلس تاکید کردند که مجلس باید در حوزه بین الملل در مورد مسائل مهم مانند غزه نقش‌آفرینی کند و بر همین اساس مقرر شد کمیسیون بهداشت ورود قاطعی به موضوع جلوگیری از بحران سلامت در غزه داشته باشد.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب در دیدار امروز تاکید کردند که مجلس باید در حوزه بین الملل در مورد مسائل مهم مانند غزه نقش آفرینی کند و بر همین اساس و برای اجابت بیانات و رهنمودهای رهبری مقرر شد کمیسیون بهداشت مجلس در راستای مبارزه با دروغ پراکنی‌های غرب و رژیم صهیونیستی به موضوع جلوگیری از بحران بهداشت و سلامت در غزه ورود جدی و قاطع داشته باشد.

وی ادامه داد: غرب با همراهی گسترده با رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهد بحرانی که امروزه باعث کشته شدن هزاران نفر در پی نبود بهداشت، درمان و سلامت در غزه شده مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته و به خوبی دیده شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم، افزود: بر همین اساس مقرر شد با پیگیری از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه بین المجالس بستر را برای حضور آنها در غزه و نشان دادن واقعیت ها به دنیا و احقاق حقوق جهان اسلام فراهم کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380740
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار