خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/27 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
جمعی از نمایندگان با حضور در محل استقرار تیم سیار با اهدای خون خود تاکید کردند؛

همه باید در تامین خون مورد نیاز کشور گام بردارند/ ضرورت گسترش فرهنگ اهدای خون در بخش‌های مختلف کشور

جمعی از نمایندگان با حضور در محل استقرار تیم سیار با اهدای خون خود تاکید کردند که فرهنگ اهدای خون باید در بخش های مختلف کشور توسعه و گسترش یابد زیرا به عنوان کشوری حادثه خیز نیاز دائمی به خون داریم و نباید از انجام این اقدام انسانی و حیاتی غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ جمعی از نمایندگان و کارمندان مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز فصل گرما با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند.



سیدالبرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت پس از پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون این کار را اقدامی انسان دوستانه خواند و گفت: اهدای خون کاری فرهنگی و وظیفه انسانی است و همه باید در تامین خون مورد نیاز کشور گام بردارند و ما نمایندگان مجلس هم از این امر مستثنی نیستیم.



وی ادامه داد: امیدواریم فرهنگ اهدای خون در بخش های مختلف کشور توسعه و گسترش یابد زیرا به عنوان کشوری حادثه خیز نیاز دائمی به خون داریم و نباید از انجام این اقدام انسانی و حیاتی غفلت کرد.



علی حدادی  نماینده مردم ساوجبلاغ،  نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم هم پس از انجام این کار انسان دوستانه با بیان اینکه نمایندگان از مردم هستند و اهدای خون یکی از اقدامات ارزشمند و وظیفه انسانی است، گفت: استقبال بسیار خوب نمایندگان از این کار انسانی بیانگر این است که در تمامی عرصه ها در کنار و همراه مردم هستیم.



حدادی افزود: اهدای خون وظیفه انسانی - اسلامی است و ما نمایندگان هم باید در کنار مردم در تامین خون مورد نیاز بیماران مشارکت کنیم.



احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس یازدهم هم پس از انجام کار انسان دوستانه اهدای خون با بیان اینکه نمایندگان از مردم هستند، گفت: در آستانه ماه محرم و با توجه به فرهنگ غنی ایرانیان در کمک به همنوع و ضرورت حمایت از سازمان انتقال خون کشور که وظیفه تامین خون مورد نیاز برای بیماران را دارد نمایندگان و کارکنان وظیفه خود دانستند که نسبت به اهدای خون اقدام کنند.



وی افزود: اهدای خون اقدامی ارزشمند برای خدمت به بیماران نیازمند و نشانه فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی در کمک به همنوع است و نمایندگان و کارمندان مجلس هم با کمال میل از این اقدام ارزشمند استقبال کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 365240
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم