خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/24 - 12:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
حیدری:

هلال احمر نیازمند ناوگان امدادی و تجهیزات به روز برای خدمات‌رسانی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان امدادی هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث و بلایا بر نوسازی تجهیزات و ناوگان امدادی تاکید کرد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد به فرسودگی ناوگان هلال احمر برای انجام ماموریت های امدادی، گفت: کشور ما جز 10 کشور دارای بیشترین حوادث غیرمترقبه اعم از زلزله و سیل و دیگر بلایای طبیعی در دنیا است.



وی بیان کرد: از این جهت هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان نیازمند ناوگان امدادی و تجهیزات مجهز و به روز است. هلال احمر از نظر نیروی انسانی بسیار خوب کادرسازی کرده و مردم را با خود همراه کرده و به تعداد زیادی از جوانان آموزش های امدادرسانی را آموزش داده است ولی با این وجود ناوگان امدادی آنها فرسوده شده اند.



این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: این نیروی امدادرسان برای عملکرد موثر در حوادث نیازمند امکانات و تجهیزات است. همه نمایندگان باید با حساسیت تمام نسبت به اعتبارات هلال احمر و به روز شدن امکانات لجستیکی تلاش کنند تا در بودجه 1402 و مخصوصا در برنامه هفتم توسعه جایگاه هلال احمر به صورت ویژه دیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355326
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار