خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/18 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسماعیلی در قالب پیامی به مناسبت سالروز تاسیس نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر:

نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از فعالیت‌های بشردوستانه در دوران بسیار حساس و راهبردی است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان فعالیت‌های بشردوستانه در امدادرسانی و کمک به آسیب‌‌دیدگان در دوران بسیار حساس و راهبردی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرمی در قالب پیامی به مناسبت سالروز تاسیس نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از آن به عنوان فعالیت‌های بشردوستانه در امدادرسانی و کمک به آسیب‌‌دیدگان در دوران بسیار حساس و راهبردی یاد کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



بسمه تعالی 



 



«نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر» در دوران بسیار حساس و راهبردی از فعالیت‌های بشردوستانه در امدادرسانی و کمک به آسیب‌‌دیدگان است.



 لذا شایسته است به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد بشردوستانه والاترین تکریم‌‌ها و قدردانی‌‌ها را به داوطلبان و امدادگران عزیز هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و در جمعیت‌های ملی تقدیم کنم که در این شرایط اضطراری، از پرتو نوع دوستی و قلوب مهربان‌ خود، امید به زندگی ، امدادگری و نجات بخشی‌های فداکارانه را در بسیاری از افراد و خانواده‌‌های هموطنان ایجاد کردند.



با وجود این که موفقیت‌های زیادی در عرصه مقابله با همه گیری کرونا حاصل شد اما یقینا با ایثار و فداکاری شما داوطلبان، جوانان، امدادگران، پزشکان، پرستاران، خیرین، کارکنان و مدیران هلال احمر، خدمات شبانه ‌روزی به متاثرین از این ویروس منحوس با قدرت استمرار خواهد داشت و ان شاالله در تاریخ بشردوستی کشور این حقیقت ثبت خواهد شد.



با ذکر توصیفات پایان‌ناپذیر از دلاوری و رشادت‌های فداکارانه شما بنده، همکاران و البته همه نمایندگان خانه ملت آماده هستند در جهت خدمت و جبران خدمات‌ شایسته شما با تمام وجود در راستای رفع دغدغه‌ها، مسائل شغلی و تامین بهتر معیشت شما عزیزان بیش از پیش رسیدگی و کوشش نمایند تا حداقل در سایه اطمینان و امنیت شغلی بیشتر شما عزیزان بلکه و تنها گوشه‌ای اندک از خدمات بسیار ارزنده شما جبران گردد.

 

ولی اسماعیلی 



رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 341380
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار