خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
منتخب زرتشتیان در مجلس؛

نماینده همه ملت ایران هستیم

بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس دوازدهم گفت: ما نماینده‌ها از ادیان و قومیت‌های مختلف همه نماینده ملت ایران هستیم و بیش از هر چیز منافع ملی برای ما اهمیت دارد و قطعاً در همین راستا هم گام برمی‌داریم.

بهشید برخوردار، منتخب زرتشتیان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت حضور خود در مجلس به عنوان اولین بانوی زرتشتی _و به‌طور کلی اولین بانویی که از اقلیت‌های مذهبی وارد مجلس شورای اسلامی شده است_ را نشانه برابری زن و مرد و عدالت که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد خواند و گفت: اثباتی بر این است که همه مردم _چه زن و چه مرد و چه از ادیان مختلف_ براساس نظام جمهوری اسلامی دارای این حق و برابری برای حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند و بسیار خوشحالم این موقعیت نصیب بنده شده که به عنوان اولین بانو از اقلیت‌های دینی در این عرصه نقش‌آفرینی کنم.

برخوردار در ادامه درباره رویکرد و اولویت‌های مجلس دوازدهم هم گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و به یاری خداوند می‌خواهیم در دوره دوازدهم مجلسی با آرامش، همدلی، هم‌سویی برای حل و برطرف کردن برخی مسائل و موضوعات پیش روی مردم و پیشبرد کارها داشته باشیم.

منتخب زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث معیشت مردم و اقتصاد از مهم‌ترین مباحث حال حاضر جامعه و طبیعتا مجلس است، اضافه کرد: باید توجه داشت تصمیات و کارهایی که در این موضوعات انجام می‌گیرد باید در حد بودجه تعیین شده باشد تا در اجرا بر زمین نماند.

وی با اشاره به اینکه براساس فرمایشات امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، ادیان توحیدی یکتاپرست، در برابر قانون برابرند، اضافه کرد: در هر صورت نمایندگان از ادیان و قومیت‌های مختلف همه نماینده ملت ایران هستیم و بیش از هر چیز منافع ملی برای ما اهمیت دارد و قطعاً در همین راستا هم گام برمی‌داریم.

برخوردار در پایان تاکید کرد: همه ما نمایندگان مردم در مجلس دوازدهم سعی می‌کنیم با همدلی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و مسیری که ایشان مشخص کرده‌اند، پیش برویم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379100
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار