خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/02 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
وحیدی:

نقش پزشکی قانونی در حل بسیاری از پرونده ها غیر قابل کتمان است

عضو کمیسیون تپلفیق بودجه 1401 مجلس تصریح کرد: پزشکی قانونی یکی از دستگاه هایی است که می تواند آرامش را در صحنه های اجتماعی به دنبال داشته باشد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به در نشست خود با مدیرکل و معاونین اداره کل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی، گفت: به حق پزشکی قانونی یک از مهمترین دستگاه هایی است که می تواند آرامش را در بسیاری از موارد که در صحنه های اجتماعی از جمله تصادف ها، درگیری‌ها و... رخ می دهد به دنبال داشته باشد.



عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس افزود: ادارات کل پزشکی قانونی اثر مستقیمی در بسیاری از پرونده های قضایی دارند و مردم استان هم از عملکرد خادمان خود در این دستگاه بسیار رضایت دارند.



وی همچنین با اشاره به مشکلات این دستگاه گفت: اداره کل پزشکی قانونی استان مشکلاتی هم دارد که هم در بخش های بودجه ای و هم حمایتی نیاز به حمایت قوه قضائیه، دولت و مجلس شورای اسلامی دارد.



وحیدی ادامه داد: با عنایت به رویکردی که مجلس شورای اسلامی در حمایت از دستگاه های موثر در حوزه حاکمیت دارد ما هم  پیگیر هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات اداره کل پزشکی قانونی در حوزه های بودجه ای و تامین نیروی انسانی برطرف بکنیم.



شایان ذکر است در حاشیه این دیدار محمد وحیدی طی تماس تلفنی با دکتر سلیمانی معاون سازمان پزشکی قانونی کشور و دکتر پارسی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی مشکلات این اداره کل را مطرح و پیگیری کرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 336067
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار