خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/13 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رئیس دیوان عالی کشور در گفت‌وگو با خانه ملت:

نشست‌های مشترک مجلس و قوه قضائیه اثرات بسیار مثبتی برای مردم، مجلس و قوه قضائیه دارد

رئیس دیوان عالی کشور درباره نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه، گفت: این نشست‌ها و این تعاملات اثرات بسیار مثبتی برای مجلس، قوه قضائیه و مردم دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه و تاثیر در آن در رفع مشکلات مردم، گفت: برخی مسائل، کارها و وظایف جزو وظایف خاص قوه قضائیه است و برخی مسائل جزو وظایف خاص مجلس است، یک سری از وظایف، مسئولیت‌ها، وظایف و کارها نیز باید به صورت مشترک و با تعامل، هم‌افزایی و هماهنگی صورت گیرد.



رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: قطعا و مسلما این نشست‌ها می‌تواند در مسائلی که به دو قوه مرتبط می‌شود و باید برخی هم‌افزایی‌ها و تعاملات بین مجلس و قوه قضائیه باشد، اثر مثبت داشته باشد، کما اینکه ما در این دوره که شاهد این نشست‌ها و این تعاملات بودیم، می‌بینیم برای مجلس، قوه قضائیه و مردم اثرات بسیار مثبتی دارد.



وی تصریح کرد: امیدواریم این جلسات همچنان ادامه داشته باشد و ما بتوانیم آنچه را مجلس از قوه قضائیه به حق مطالبه می‌کند و آنچه قوه قضائیه از مجلس انتظار دارد، در این جلسات تعاملی به نحو جامع‌تر و کامل‌تر پیگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372497
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار