خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/22 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شاکری تشریح کرد

نشست مجمع نمایندگان استان تهران با فرماندهی انتظامی تهران/تأکید بر تأمین مسکن پرسنل فراجا

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست اعضای این مجمع با فرماندهی و مسئولان انتظامی تهران بزرگ، گفت: در این نشست بر تأمین مسکن مورد نیاز پرسنل نیروهای انتظامی تهران تأکید شد.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با فرماندهی و مسئولان انتظامی تهران بزرگ پیرامون همفکری برای افزایش شاخص‌های امنیتی و اجتماعی تهران، اظهار کرد: در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی به نمایندگان ارائه شد که مورد توجه نمایندگان قرار گرفت.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست بر لزوم حمایت از نیروی انتظامی با توجه به عملکرد این دستگاه تأکید شد تا ضمن تأمین امکانات برای پرسنل، نسبت به توسعه تجهیزات نیروی انتظامی نیز توجه شود.



وی با بیان اینکه در همین نشست پیشنهادی مبنی بر در نظر گرفتن ردیف اعتباری جهت حمایت از نیروی انتظامی در بودجه 1401 و پیش بینی آن در بودجه 1402 ارائه شد، گفت: با توجه به اجرای قانون جهش تولید مسکن، تأکید شد با وزارت راه و شهرسازی صحبت شود تا نسبت به ساخت و ساز مسکن مورد نیاز نیروی انتظامی با سرعت بیشتری اقدام شود.



شاکری یادآور شد: در خصوص موضوع عفاف و حجاب نیز مباحثی در این نشست مطرح شد که در این راستا عنوان شد که حداقل 25 دستگاه وظیفه قانونی دارند و همچنین بر توجه همه جانبه به رعایت قانون در این زمینه به ویژه در حوزه فرهنگی تأکید شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349001
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار