خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/24 - 17:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نقدعلی با اشاره به حضور وزیر دادگستری در نشست کمیسیون قضایی خبر داد:

مهلت برخی نمایندگان سوال کننده به رحیمی برای پیگیری مطالبات مردم

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به حضور وزیر دادگستری در نشست امروز این کمیسیون از مهلت برخی نمایندگان سوال کننده به ایشان برای پیگیری مطالبات مردم خبر داد و گفت: قانون تعزیرات نیازمند اصلاح و تکمیل بوده که این مهم در دستور کار وزارت دادگستری است و با ارسال لایحه به مجلس در اسرع وقت آن را در دستور کار ویژه قرار خواهیم داد.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( دوشنبه، 24 مردادماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در نشست امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات خبر داد و گفت: تعامل کمیسیون با رحیمی که برخاسته از سیستم قضایی بوده و همچنین سابقه کار در مجلس و رئیس دیوان محاسبات را دارد مطلوب بوده است به ویژه اینکه در سازمان تعزیرات شاهد تکاپو، تحول و پویایی در استان ها و پایتخت هستیم.



وی افزود: وزیر دادگستری کانال پاسخ به سوالات نمایندگان از قوه قضائیه است و در نشست امروز سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر مطرح شد که وزیر به عمده سوالات پاسخ داد و نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شدند.



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: راهکارهایی برای تحقق مطالبات و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان ارائه شد وبرخی نمایندگان نیز به رحیمی برای پیگیری مطالبات و مسائل مردم مهلت دادند.



نقدعلی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با قانون گذاری مناسب و رفع خلاء های قانونی از مسیر دادگستری و تصویب قوانین متعالی و به روز به ویژه در حوزه تعزیرات مشکلات را رفع کنیم البته قانون تعزیرات نیازمند اصلاح و تکمیل بوده که این مهم در دستور کار وزارت دادگستری است و با ارسال لایحه به مجلس در اسرع وقت آن را در دستور کار ویژه قرار خواهیم داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 347350
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار