خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/21 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
موحد:

منطقه حفاظت شده خائیز در آتش کمبود شدید امکانات اطفای حریق می‌سوزد

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس دوازدهم با انتقاد از اینکه کهگیلویه با کمبود شدید امکانات اطفای حریق جنگل‌ها مواجه است، گفت: متاسفانه با وجودی که آتش از سمت بهبهان به جان منطقه حفاظت شده خائیز افتاده اما شاهد همکاری موثری از سوی مسئولان این منطقه نبودیم و خائیز همچنان در آتش می سوزد.

سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتدر مورد آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده «خائیز»، گفت: این حادثه دل مردم کهگیلویه و بویراحمد و طبیبعت دوستان را به درد آورده و شاهد فاجعه زیست محیطی هستیم.

وی با تشکر از وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران و دستگاه های مربوطه برای انجام هماهنگی ها به منظور اطفای حریق، افزود: علیرغم اینکه مردم در شرایط سخت با تمامی توان و استفاده از امکانات اندک برای کنترل آتش سوزی اقدام کردند اما متاسفانه خائیز همچنان در آتش می سوزد و آتش مهار نشده است.

 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دوازدهم ادامه داد: شب گذشته در منطقه حضور یافتم و تماسی را با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور داشتم و امروز هم در تماس های مکرر با وزیر کشور و سایر مسئولان مربوطه خواستار اعزام هواپیمای آب پاش به منطقه شدم.

حجت الاسلام موحد با انتقاد از اینکه مصیبتی که بر طبیعت ارزشمند خائیز وارد شد جبران ناپذیر است، تصریح کرد: کهگیلویه با کمبود شدید امکانات اطفای حریق مواجه است و متاسفانه با وجودی که آتش از سمت بهبهان به جان منطقه حفاظت شده خائیز افتاده اما شاهد همکاری موثری در این رابطه نبودیم./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380457
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار