خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/14 - 14:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نگرانی از رشد بی رویه حاشیه شینی در اصفهان

مقتدایی: حاشیه نشینی نصف جهان را به دردسر انداخته است

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشینه نشینی در اصفهان روند بسیار رو به رشدی داشته و اصفهان رتبه دوم در کشور دارد.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد  رشد حاشیه نشینی گفت: حاشیه نشینی متاسفانه در سایه بی توجهی نهادها و دستگاه‌های متولی، در نقاط مختلف کشور روند رو به رشدی داشته است.



وی افزود: براساس سند آمایش، سند توسعه شهرستان، گزارش مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، وبگاه معاونت قوانین و نظارت مجلس و تحقیقات میدانی، حاشینه نشینی در اصفهان روند بسیار رو به رشدی داشته و اصفهان رتبه دوم  در کشور را دارد.



رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: بر اساس گزارشی که مرکز پژوهش‌ها به اینجانب داد، از دید این مرکز، رتبه اول مشکل اصفهان، روند رو به رشد حاشیه نشینی است.



وی عنوان کرد: صحبت‌های مختلفی با مسئولان دولت قبل در این خصوص داشتیم، ولی متاسفانه اقدامی نشد. مطالبه جدی از دولت کنونی داریم که در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد. امروز در صحن علنی تذکر اینجانب در این خصوص به وزرای راه و کشور قرائت شد. 



مقتدایی مطرح کرد: باید هر چه سریع‌تر در این خصوص تدبیری شود و دستگاه‌ها در کنار هم وظایف خود را انجام دهند. سازمان بهزیستی نیز باید فعالانه ترعمل کند.



وی گفت: پیگیر این مشکل بزرگ هستیم و در صورتی که دولت اقدام لازم را به‌عمل نیاورد، قطعا از ظرفیت‌های نظارتی مجلس همچون سوال از وزیر بهره می‌گیریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 332804
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار