خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/24 - 14:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد:

مشکل جدی دانشگاه های علوم پزشکی در پرداخت حق الزحمه کارکنان/ بی توجهی سازمان برنامه و بودجه به تخصیص منابع

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاه های علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاههای علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است.



رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در پیک جدی کرونا هستیم ولی دانشگاه های علوم پزشکی برای پرداخت حق الزحمه کارکنان و مزایای کادر بهداشت و درمان مشکل جدی دارند و حتی حقوق پرسنل شرکتی دانشگاه های علوم پزشکی هنوز پرداخت نشده است و افرادی بدون امنیت شغلی در حال کارکردن هستند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنابر اعلام مسئولان  نهادهای امنیتی قیمت برخی داروها هزار درصد افزایش یافته و حتی لیستی از این داروها داشتند.



شهریاری با اشاره به بحث بودجه یادآور شد: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات در رابطه با پرداخت منابع را اجرایی نمی کند و منابع را تخصیص نمی دهد، واقعا اگر منابع نداریم همانند گذشته از حضرت آقا برای برداشت از صندوق توسعه ملی درخواست کنیم. 



رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  افزود: این گونه نمی شود کرونا را مدیریت کرد و آخرش هم پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان زیر سوال و هجمه می روند./



پایان پیام

  • کد خبر : 337149
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار