خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/22 - 11:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رضایی کوچی در نشست شورای مدیران هلال‌احمر:

مردم در ایام نوروز شاهد از خود گذشتگی نیروهای هلال احمر بودند/ مجلس حامی هلال احمر است

رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از زحمات و از خودگذشتگی‌های جمعیت هلال احمر کشور به ویژه در ایام نوروز، گفت: نمایندگان متوجه وظایف متعدد و سخت جمعیت هلال احمر هستند و به همین علت حمایت ها نیز از هلال احمر تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای مدیران هلال‌احمر با قدردانی از تلاش‌های تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز، اظهار کرد: بارها در حوادث و سوانح مختلف مشاهده کرده‌ایم که نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر با از خودگذشتگی به یاری شهروندان رسیده اند.



نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در ایام نوروز با از خودگذشتگی در کنار شهروندان حضور داشتند و خدمات ارزنده ای ارائه کردند که یادآور حضور ایثارگرایانه رزمندگان در دفاع مقدس بود. رئیس جمعیت هلال احمر نیز خود چنین ویژگی دارد و روحیه مجاهدانه وی را در گذشته در سازمان اورژانس کشور مشاهده کرده ایم که نشات گرفته از روحیه انقلابی و جهادی ایشان بود که منجر به پیشرفت چشمگیر سازمان اورژانس شد و امروز نیز با حضور وی در جمعیت هلال احمر خیالمان از این حوزه راحت شده است.



رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه مجلس به هلال احمر مثبت است و نمایندگان متوجه وظایف متعدد و سخت جمعیت هلال احمر هستند و به همین علت حمایت ها نیز از هلال احمر تداوم خواهد یافت و حتما در زمینه های مختلف از جمعیت هلال احمر پشتیبانی خواهد کرد.



در ادامه جلسه شورای مدیران هلال‌احمر که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر این که هلال‌احمر باید در مسیر تحقق شعار سال حرکت کند از توسعه توریسم سلامت در مراکز خارج از کشور هلال‌احمر خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 339975
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار