خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 18:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری در پیامی:

مدیران شاغل در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با نگاهی عملی و ‌گیری از توان صاحب‌نظران برای توسعه همه جانبه گام بردارند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد که مدیران شاغل در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید با نگاهی علمی و بهره‌گیری از توان صاحب نظران در عرصه‌های مختلف خدمات و مدیریت شهری، تأکید بر رعایت قوانین و دقت و نظارت بر اجرای اصول فنی در مقاوم‌سازی اماکن عمومی و منازل مسکونی با جدیت در جهت توسعه همه جانبه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پیام تبریک حسینعلی شهریاری به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها به شرح زیر است:



نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها اقدامی ارزنده است تا از تلاش‌های شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری و روستایی، قدردانی شود.



مدیران محترم شاغل در شهرداری‌ها و دهداری‌ها باید با نگاهی علمی و بهره گیری از توان صاحب نظران در عرصه های مختلف خدمات و مدیریت شهری، تأکید بر رعایت قوانین، دقت و نظارت بر اجرای اصول فنی در مقاوم سازی اماکن عمومی و منازل مسکونی، رفع مشکلات و تسهیل امور ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و فضاهای سبز شهری و گسترش اماکن تفریحی و فرهنگی و در راس همه این فعالیت ها تکریم مردم و پاسخگویی سریع به مطالبات آنها به عنوان ولی نعمتان خود، با جدیت در جهت توسعه همه جانبه گام بردارند.



اینجانب روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی کارکنان عزیز ساعی و پرتلاش شاغل در این مجموعه ها تشکر نموده و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 345233
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار