خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 11:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
فیاضی:

مجلس دوازدهم محیط زیست را در اولویت قرار دهد/حل بحران زباله در استان‌های شمالی نیازمند عزم ملی و اجرای مصوبات است

نماینده مردم نور و محمودآباد با تاکید بر اینکه مجلس دوازدهم باید محیط زیست را در اولویت قرار دهد حل بحران زباله در استان های شمالی را نیازمند عزم ملی و اجرای مصوبات دانست.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد بحران زباله در استان‌های شمالی با تاکید بر اینکه محیط زیست مهمترین مساله امروز جهان است، گفت: مجلس دوازدهم باید محیط زیست را در اولویت قرار دهد البته مسائل محیط زیستی در استان های شمالی پررنگ تر و بیشتر به چشم می خورد و سال ها است بحث زباله، پسماند و پساب ها در این استان ها به مساله ای حل نشدنی تبدیل شده است.

وی افزود: دولت های متعددی در مورد این معضل هشدار داده و مصوباتی را داشته اند اما هیچ گاه شاهد کنترل آن نبوده ایم؛ اخیرا رئیس جمهور شهید هم سفری به مازندران داشتند و در مورد بی توجهی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی و دستوراتی را صادر کردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم ادامه داد: به طور قطع برای کنترل و مدیریت معضل پسماند و زباله باید مصوبات اجرایی شود و این مهم هم نیازمند عزم ملی و توجه استانداران قوی و کارآمدی است تا بتوانند به همراه مجمع نمایندگان این معضل را حل کنند.

فیاضی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان های شمالی آمادگی لازم را برای همکاری با مسئولان مربوطه برای رفع این معضل دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379170
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار