خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 09:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بخشی پور:

مجلس در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت، به رسالت و وظیفه خود عمل کرد/ دولت با اجرای درست آن کام مردم را شیرین کند

نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس با یادآوری اینکه مجلس در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت به رسالت و وظیفه خود عمل کرد از دولت خواست با اجرای درست و به موقع این قانون کام مردم را شیرین کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ مجتبی بخشی پور نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس برای تصویب طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و معلمان نهضتی و حق التدریسی، گفت: تصویب این طرح یک کار ارزشمند و گامی مهم در جهت ایجاد عدالت و افزایش انگیزه در بین کارکنان دولت است.



وی افزود: این طرح مطالبه چند ساله نیروهای شرکتی و معلمان  حق‌التدریسی و نهضتی و سایر گروه‌ها بود که  با تلاش و پیگیری نمایندگان و همکاری بسیار خوب شورای محترم نگهبان ایرادات آن رفع و روز گذشته تصویب شد.



نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس یادآور شد: مجلس به خوبی به رسالت و وظیفه خود عمل کرد و حال نوبت دولت است که با اجرای درست و به موقع این طرح کام مردم را شیرین کند.



رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به افزایش تورم و شرایط سخت اقتصادی کنونی باید بیش از پیش به فکر امنیت شغلی مردم  بود؛ خدمت به مردم و بهبود وضعیت شغلی و معیشتی آنان یکی از بزرگترین و مهمترین دغدغه های نمایندگان مجلس است که همواره آن را دنبال می کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375496
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار