خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/30 - 14:25
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
نماینده مردم رشت:

مجلس حامی مسئولان انقلابی و فسادستیز؛ مخالف استیضاح وزیر کار هستم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در مجلس ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مجلس حامی مسئولان انقلابی، جهادی و فسادستیز است.

محمدرضا احمدی سنگری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به زمزمه‌هایی که در بحث احتمال استیضاح حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از جمله وزرای دلسوز، انقلابی، زحتمکش، حزب‌اللهی و به دنبال منافع مردم است و واقعا وقتی با ایشان صحبت می‌کنم شاهد روحیه جهادگونه ایشان بوده‌ام.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تلاش شبانه‌روزی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مورد تحسین قرار داد و عنوان کرد: ما تاکنون وزیری مانند حجت‌الله عبدالملکی نداشتیم که اینگونه انقلابی وارد میدان خدمت شود، ایشان حتی با همان پای آسیب‌دیده آمد و به سؤالات نمایندگان در صحن علنی مجلس پاسخ داد و با همان شرایط در سایر کمیسیون‌ها هم پاسخگوست و امورات وزارتخانه را پیگیری می‌کند.



احمدی سنگری اضافه کرد: از جمله اقدامات بسیار درخشانی که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همان روزهای نخست انجام داد و همه ما شاهدش بودیم این بود که وقتی وزارتخانه را تحویل گرفت با سوءاستفاده کنندگان و عناصر فاسد برخورد و از مجموعه تحت مدیریتش اخراج کرد.



وی انتخاب و به کارگیری افراد حزب‌اللهی، انقلابی، دلسوز و خدمتگذار با کارنامه و رزومه‌ای شفاف و ثابت شده را از جمله اقدامات ارزشمند عبدالملکی خواند و افزود: تعدادی از بیرون نمی‌خواهند که جمهوری اسلامی با توانمندی مدیران خود یک تبلوری داشته باشد و تحولی را رقم بزند بنابراین با انواع و اقسام تحرکات جلوی این رویه را می‌گیرند.



نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس اقدامات خصمانه رسانه‌های خارجی علیه رویکرد رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران را هم مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: علاوه بر عناصر خارجی، عده‌ای هم هستند که از داخل مشغول کارشکنی و سنگ اندازی هستند زیرا با روی کار آمدن دولت انقلابی منافعشان به خطر افتاده است.



احمدی سنگری تصریح کرد: ما نیروهای حزب‌اللهی، انقلابی و خدمتگذار مردم با تمام توان پشت مسئولانی که رویه انقلابی و جهادی را دنبال می‌کنند و شبانه روز به عشق مردم در حال کار و فعالیت هستند ایستاده‌ایم و از آنان قاطعانه حمایت می‌کنیم.



وی با بیان اینکه مردم کشورمان بصیرت دارند و اقدامات خالصانه و جهادگونه مسئولان انقلابی را می‌بینند یادآور شد: در حال حاضر در وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی تحولی بسیار روبه جلو و خوبی ایجاد شده و همه شاهد بودیم که نحوه انتخاب مدیران و سیستم‌های اداری در مسیری کاملا مورد انتظار قرار گرفته است.



وی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مسئولی فسادستیز دانست و خاطرنشان کرد: وزیر تعاون اجازه نمی‌هد رانت خواران و افرادی که به فساد آلوده‌اند در این وزارتخانه بمانند و همین امر زمینه نگرانی دشمنان خارجی و حمله افراد ناآگاه یا بعضا فریب خورده به وی را فراهم کرده اما مجلس حتما از این وزیر انقلابی حمایت می‌کند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 336019
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار