خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/11 - 16:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدیاری:

ما هنوز نگران عدم اقتدار وزیر پیشنهادی کار هستیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان فعال در وزارت کار و مجموعه‌های تحت پوشش این وزارتخانه در زمان فعالیت زاهدی‌وفا در سمت سرپرست این مجموعه تاکید کرد که ما هنوز هم نگران عدم اقتدار وزیر پیشنهادی کار هستیم.

حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای زاهدی‌وفا برنامه‌های خود را در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه داده و به سوالات نمایندگان در جهت رفع ابهامات موجود پاسخ داد، یکی از چالش‌های مهمی که مطرح شد عدم پاسخگویی مسئولان فعال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه‌های تحت پوشش این وزارتخانه همچون شستا، تامین اجتماعی، بهزیستی و ...در سه ماه فعالیت وی در سمت سرپرستی این وزارتخانه بود.



نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه مسلم است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید از اقتدار لازم برای اداره این وزارتخانه برخوردار باشد چرا که اگر دستوری صادر کند که به معاونت‌ها و مدیران مربوطه ارجاع داده شود، عملیاتی نشود برای وزیر هزینه به همراه خواهد داشت و این در حالی است که ما هنوز هم نگران عدم اقتدار وزیر پیشنهادی کار هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: عدم تعامل آقای زاهدی‌وفا با مجلس در زمانی که به عنوان سرپرست این وزارتخانه فعالیت داشت از دیگر چالش‌هایی بود که توسط اعضای کمیسیون اجتماعی مطرح شد، همچنین سوالاتی در خصوص دارایی‌ها و ایثارگری وی مطرح شد که به آنها پاسخ داد.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی کار در مورد موضوعات مهمی همچون شستا، تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم به سوالات نمایندگان پاسخ داد و قول داد که اعمال افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان را در دولت پیگیری کند که یکی از مطالبات کنونی جامعه بازنشستگان کشور است. همچنین قول داد در خصوص رفع مشکلات منطقه‌ای و ایجاد توازن در توزیع امکانات همکاری لازم را داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349633
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار