خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 15:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بابایی کارنامی:

لزوم جبران مافات در بودجه 1402 پیرامون اجحاف صورت گرفته در حق جامعه معلولان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه بهزیستی از جمله سازمان‌هایی است که در بودجه به آن جفا شده است از تلاش این کمیسیون و فراکسیون معلولان برای تصویب ردیفی در بودجه 1402 در جهت حمایت از جامعه هدف این سازمان به ویژه معلولان خبر داد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اعتراض بخشی از جامعه معلولان به عدم تخصیص بودجه سازمان بهزیستی که به ورشکستگی مراکز مراقبتی و توانبخشی منتهی شده است، گفت: بهزیستی از جمله سازمان‌هایی است که در تعیین و تخصیص اعتبارات به آن جفا شده است و مجلس و دولت تنها چند روز فرصت دارند تا در این زمینه جبران مافات کنند.



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما پیشنهاداتی را در این حوزه آماده کرده‌ایم و امیدواریم نمایندگان محترم مجلس که حامی فقرا و اقشار آسیب‌‎پذیر جامعه هستند نیز کمک کنند تا بتوانیم از طریق تصویب این پیشنهادات از جامعه هدف سازمان بهزیستی به ویژه معلولان حمایت کنیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در نشستی که در کمیسیون اجتماعی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم داشتیم به این موضوع اشاره شد و قرار شد برای تامین اعتبارات لازم برای سازمان بهزیستی برنامه‌ریزی شود و انتظار داریم دولت کمک کند تا بتوانیم ردیفی برای تامین نیازهای جامعه معلولان تصویب کنیم، ضمن اینکه رییس فراکسیون معلولان مجلس نیز پیگیر این موضوع هستند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی اهتمام جدی برای تامین اعتبارات لازم برای حمایت از اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه به ویژه جامعه هدف نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دارد و قطعا تحقق این مهم را از طریق بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه به طور جدی پیگیری خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358401
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار