خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 18:46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خاتمی:

ظفرقندی به ارکان نظام پایبند است/ تمامی وزرای بهداشت دولت‌های قبل ایشان را تایید کرده‌اند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه ظفرقندی به کل و ارکان نظام پایبند است، گفت: رئیس جمهور ایشان را بر اساس حساسیت‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان دارد انتخاب کرده و جامعه پزشکی و وزرای بهداشت تمامی دولت ها از جمله لنگرانی، وحید دستجردی و قاضی زاده هاشمی و فرهادی و فاضل و همچنین شخصیتی مانند ملک حسینی پدر پیوند کبد در کشور نیز ایشان را تایید کرده اند و قبول دارند.

 
سید مسعود خاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه امروز دکتر پزشکیان با حضور در صحن علنی وزرای پیشنهادی را معرفی و نمایندگان مخالف و موافق هم نظرات خود را مطرح کردند، گفت: رئیس جمهور تاکید کرد که بر اساس قولی که دادیم تلاش کردیم از جناح های مختلف در کابینه برای حل مشکلات کشور استفاده کنیم و در عمل هم این موضوع را انجام داده بود.
وی افزود: در کابینه دکتر پزشکیان از وزرای دولت شهید رئیسی، نمایندگان مجلس و سایر افراد استفاده شده و ملاک ایشان هم تخصص بوده است.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان دارای ویژگی های خاصی است، گفت: با توجه به اینکه دکتر پزشکیان پزشک و فوق تخصص و زمانی در کسوت وزارت بهداشت بوده است بنابراین وزارت بهداشت از جمله وزارتخانه هایی است که در مورد آن حساسیت دارند و برای تصدی این وزارتخانه هم محمدرضا ظفرقندی را انتخاب کرده است.
خاتمی با بیان اینکه ظفرقندی دارای تخصص جراحی عروق، استاد تمام دانشگاه تهران و جانباز شیمیایی و از خانواده ای متدین و اصیل است، ادامه داد: طی سال ها برای تربیت نیروی انسانی تلاش های زیادی کرده و چهره ای شناخته شده در سطح کشور است و سابقه ایثار و فداکاری در جبهه های جنگ دارد و هر زمانی که برای تامین نیرو فراخوان داده می شد در جبهه های جنگ حضور می یافت.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ظفرقندی در هر زمانی برای کشور و انقلاب فداکاری می کند و هر چند مطالبی در مورد ایشان مطرح شده و شاهد مواضع سیاسی برخی گروه های سیاسی بودیم اما ایشان به طور کامل به کل و ارکان نظام پایبند است و جامعه پزشکی و وزرای بهداشت تمامی دولت ها از جمله لنکرانی، وحید دستجردی و قاضی زاده هاشمی و فرهادی و فاضل و همچنین شخصیتی مانند ملک حسینی پدر پیوند کبد در کشور نیز ایشان را تایید کرده اند و قبول دارند.
وی با بیان اینکه شخصیت و ویژگی های روحی ظفرقندی به گونه ای است که همه افراد توانمند را منهای گرایش های حزبی و گروهی به کار می گیرد، گفت: بر این اساس هم می تواند مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان کشور را کاهش دهد./
 
پایان پیام
  • کد خبر : 382401
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار