خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/07 - 17:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
در نشست امروز کمیسیون اجتماعی تأکید شد؛

طرح ساماندهی استخدامی کارکنان بار مالی برای دولت ندارد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت پس از تأیید کلیات این طرح در صحن علنی مجلس و ارجاع آن به کمیسیون، یادآور شد: کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید دارد این طرح بار مالی برای دولت نخواهد داشت و در نشست امروز ایرادات شکلی و ظاهری طرح مورد بررسی قرار گرفت.

حسن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 7 تیر) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در نشست امروز برای اینکه بتوانیم در کمترین زمان نتیجه مثبتی از طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت بگیریم، «بار مالی، تغییر در ساختار سازمانی دولت و همچنین تعیین تکلیف نیروهای شاغل فعلی دولت» با حضور نمایندگان دولت، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح دارای یک ماده واحده و 9 تبصره است، اظهار کرد: در این طرح در خصوص نیروهای خدماتی که در آینده نسبت به جذب آن‌ها اقدام خواهد کرد، تعیین تکلیف شده است و جذب نیرو منوط به تأمین بار مالی آن از سوی دولت است.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه در اکثر تبصره‌ها با نمایندگان دولت تفاهم داشتیم، افزود: کمیسیون اجتماعی همچنین تأکید دارد که این طرح بار مالی نخواهد داشت، در این خصوص کمیسیون اجتماعی با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 344853
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار