خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/24 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
روح الامینی در جریان بازدید از دو پروژه درمانی حاشیه ای تهران مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه مجلس به اتمام پروژه های درمانی مناطق حاشیه ای پایتخت در بودجه 1401

رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران در جریان بازید از دو پروژه درمانی حاشیه ای تهران بر ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات حاشیه نشینان، تکمیل پروژه های نیمه تمام تهران و همچنین توجه ویژه مجلس به اتمام پروژه های درمانی مناطق محروم و حاشیه ای پایتخت در لایحه بودجه 1401 مناطق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران به همراه سید محسن دهنوی نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، تعدادی از خیرین و مدیران حوزه سلامت از چندین پروژه درمانی حاشیه تهران بازدید کردند و تصمیمات خوبی در این بازدید برای تعیین تکلیف  پروژه ها گرفته شد.



نمایندگان از بیمارستان کودکان حکیم بازید کردند؛ این بیمارستان توسط خیرین ساخته شده و پیشرفت 90 درصدی داشته اما  تجهیز آن هنوز انجام نشده است که  تصمیمات خوبی برای تجهیز آن گرفته شد.



رئیس دانشگاه علوم در این بازدید گزارشی از وضعیت زیرساخت های درمانی حاشیه جنوب تهران ارائه کرد که بر اساس این گزارش وضعیت درمانی این مناطق خوب نیست.



همچنین نمایندگان از بیمارستان علوم مغز و اعصاب ایران بازدید کردند که می تواند در کنار خدمات رسانی به مردم باعت رونق و گسترش توریسم سلامت شده و برای کشور ارزآوری داشته باشد و در مورد وضعیت این بیمارستان بحث و گفت و گو شد.



روح الامینی در جریان این بازدیدها بر ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات حاشیه نشینان که از محرومیت های شدید رنج می برند، تکمیل پروژه های نیمه تمام کلانشهر تهران و همچنین توجه ویژه مجلس به اتمام پروژه های درمانی مناطق محروم و حاشیه ای پایتخت در لایحه بودجه 1401 مناطق تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335640
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار