خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 08:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
وحیدی طی پیامی ضمن تبریک روز پرستار مطرح کرد؛

ضرورت توجه ویژه دولت به ایثارگران حافظ سلامت مردم به ویژه در مناطق محروم

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پیامی ضمن تبریک پنجم جمادی الاول میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، این روز را به پرستاران که ایثارگران حافظ سلامت مردم هستند را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تبریک محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به مناسبت پنجم جمادی الاول میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به شرح ذیل است: 



بسم الله الرحمن الرحیم



《پرستاران عزیز حقیقتاً فرشتگان رحمت براى همه افراد بیمار و بیماردار جامعه محسوب مى‌‏شوند》



                مقام‌ معظم رهبری



 



سلام و درود خداوند بر پرستاران مخلصی که با تأسی بر پرستار زخم‌های به خون نشسته دشت تفتیده کربلا، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) ارزش‌ها و فضیلت‌های نیک انسانی را با بردباری و صبری زینب وار جانی دوباره بخشیدند و با اقتدا به آن بانوی مکرمه، مدال افتخار مدافع سلامت را از آن خویش نمودند.



پرستاران مجاهد که از دیرباز، همواره در خط مقدم مقابله با همه گیری‌های تهدید کننده سلامت جامعه بوده اند و در میدان‌های شورانگیز دفاع مقدس نیز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه‌ها آفریدند، امروز هم میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا به عرصه مجاهدت و رشادت آنان تبدیل گشته است. مردان و زنان بزرگی که ماه‌ها به دور از خانه و خانواده در آسمان رضایت خداوند با بال ایثار و جانفشانی پرواز نمودند تا سلامت را برای دیگران به ارمغان آورند و حال امید است دولت در دوره کرونا نسبت به توجه به این قشر ایثارگر در مراکز درمانی و بیمارستان ها و مناطق محروم در کنار سایر کادر درمان توجه ویژه داشته باشد. 



اینجانب ضمن تبریک پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار را به همه پرستاران عزیز حوزه انتخابیه که در سنگر سلامت، مجاهدانه و برای رضای خدا به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی خدمت می کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و به ارواح پاک شهدایشان درود می فرستم.



محمد وحیدی 



 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 333218
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار