خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/29 - 11:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شریفیان در پیامی به مناسبت روز ارتش:

صلابت و جان ‌فشانی ارتشیان ایثارگر به جهانیان ثابت کرد که به هیچ بیگانه ‌ای جرات دست‌اندازی به این مرز و بوم را نخواهند داد

نماینده مردم تهران در پیامی تاکید کرد که صلابت و جان‌فشانی ارتشیان ایثارگر، به جهانیان به ‌ویژه دشمنان کوردل این نظام مقدس ثابت کرد که در دفاع از نظام مقدس، مرزهای میهن اسلامی و ملت شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به هیچ بیگانه ‌ای جرات دست‌اندازی به این مرز و بوم را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پیام تبریک مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:



بیست و نهم فروردین مرهون جان‌فشانی رزمندگان و غیور مردانی است که امنیت، اقتدار، عزت و سرافرازی را برای ملت شریف ایران اسلامی به ارمغان آوردند.



ارتش قهرمان با پشتوانه‌های مطمئن تخصصی و تجارب ارزنده، شناخت دقیق تهدیدات متصور پیش روی میهن اسلامی و برخورداری از نیروی انسانی مومن و متعهد اجازه نا امنی مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نداده است.

صلابت و جان‌فشانی ارتشیان ایثارگر، به جهانیان به‌خصوص دشمنان کوردل این نظام مقدس ثابت کرده است که در دفاع از نظام مقدس، مرزهای میهن اسلامی و ملت شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به هیچ بیگانه‌ای جرات دست‌اندازی به این مرز و بوم را نخواهند داد.



اقدامات ارزشمند ارتشیان ایثارگر در بزنگاه های حساس و بحرانی کشور خدمات اجتماعی و مردمی ارتش و نیروی زمینی سرافراز در مواقع حساس و بحرانی کشور از جمله سیل، زلزله و کرونا از جمله اقدامات ملموس، دلسوزانه و جهادگرانه‌ای بود که شعار «ارتش فدای ملت» را به معنای واقعی تحقق بخشیده و ارتش امروز یک ارتش مردمی و ایثارگر است.



این روز بزرگ که یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک است بر ملت ایران و مردان خدا که میراث دار خون شهیدانند مبارک باد./

پایان پیام

  • کد خبر : 340366
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار